Вече сме писали за силата на провокацията като творчески похват
по повод снимките на Eden Robbins
за кампанията „Избери едно“ (Guess Which One). Скоро попаднахме на други
провокативни рекламни кампании и то в един от любимите ни сектори – виното!
Виждали сме много красиви реклами за вино - на фона на ярко зелени
лозя, разливащи се чаши, сочни чепки грозде и красиви хора, които отпиват от
чашите си по залез. Рекламите, които ще ви покажем тук, нямат нищо общо с тези лирични образи – те са провокативни, стряскащи, объркващи. Впечатлението, което
оставят, е смесица от изненада, любопитство, смущение, а дори и известно
отвращение. Едно обаче е безспорно – няма да ви оставят безразлични!
“Vinho A Bela Sintra” е
кампания, създадена през 2008 за португалски ресторант A Bela Sintra.
От древни времена човешките крака
изпълняват важна роля в производството на вино. Дори и днес, в ерата на механизираното
винопроизводство, все още се срещат производители, които обработват гроздето по
традиционния начин – с крака. Точно на внушението за натурално и традиционно
производство наблягат от A Bela Sintra, а дали са успели, оставяме
да прецените всеки за себе си.
Още една компания е заложила на човеките крака и връзката им с традиционното и натурално винопроизводството – бразилски винен бутик Vinosofia. И ако португалците се движат по ръба, то бразилците направо скачат в дълбокото и ни оставят с широко отворени от почуда очи :)
Автор: Елица Лозанова I Снимки: Google I Публикувано в Life Tasting Blog
Няма коментари:
Публикуване на коментар