вторник, 21 октомври 2014 г.

Ралица | People


Представяме ви Ралица и нейното кокетно магазинче за ръчно плетени авторски облекла и аксесоари Мазетто

Ралица е от хората, които имат смелостта да превърнат хобито си в професия. Майка на три деца, тя е артист и творец по душа, който с една или две куки може да ви изплете всякакви красиви неща – дрехи, шапки, шалове, чанти и красиви аксесоари за вас и за дома.

За началото: Плетивата ми бяха хоби отдавна. Имах приятели, които от време на време ми поръчваха разни неща. С времето поръчките започнаха да се увеличават и някак естествено хобито се превърна в бизнес.          

За увереността: Увереност ми даде това, че все повече хора искаха да си купят нещо, което аз съм измислила и изработила. Тук важна роля изиграха моите малко на брой, но изключително стойностни приятели, които много ме подкрепиха. Мазетто е проект, който създадохме с моя приятелка, която беше сигурна,че ще успеем.


За коментарите: Когато казах, че започвам собствен бизнес, разбрах колко ми вярват най-близките хора!


За трудностите: Има ги разбира се. Трудно се налага име. Трябва доста търпение, за да не забелязваш дните, в които нямаш никакъв оборот.


За вдъхновението и новаторството: Хората определено правят разлика между конфекцията и това, което намират в МАЗЕТТО.


За успеха: Вярвам, че когато си отдаден на нещо сто процента, то няма как да не се получи.


За баланса: Трудно зареждаш батериите, когато имаш три деца, но когато си превърнал хобито в бизнес, когато правиш нещо, което обичаш, умората е лесно поносима.


За уроците: Научих, че когато повярваш в себе си и другите ти вярват.


За бъдещето: Сега учасвам в един конкурс на OLX, който се надявам да спечеля (ха-ха-ха)! А най-вече гледаме към зимата, която ми дава възможност да се развихря.


Можете да откриете Мазетто на ул. Паренсов №2 от понеделник до събота от 12:00 до 18:00ч., както и на страницата им във Facebook.

Снимки: eLights photography I Публикувано в Life Tasting Blog

Няма коментари:

Публикуване на коментар