сряда, 7 март 2018 г.

Girls Day- Вдъхновяващи момичета Smart Sisters | People


На 10 март в Cosmos ще можете да се срещнете и с момичетата от Smart Sisters, да опитате техните шоколади с мурсалки чай и билки, и да ви разкажат повече за здравословните продукти.

Представяме ви Зори и Ася, съоснователки и съмишленички в Смарт Систърс.

Коя е вашата женска суперсила?

З: За себе си ще кажа субективно – комуникативността, целеустремеността, отдадеността, ако вярвам в нещо наистина – хора, идеи, каузи/проекти. Тогава ставам неуморна машина.

Но мога да бъда обективна за Ася, моя Partner in crime, моята бърза ракета, там където аз не съм – посреща тя. ☺ Отговорността и честността, тя е безкомпромисна в изпълнението на високите си цели, с нюх към иновативното, тренди и много смарт. И чувството за хумор!
А. Бих казала, че умея да правя много неща едновременно, например притежавам редкия талант да пия вино, докато приготвям сосове болонезе и бешамел за лазаня. И, ако това не се брои за суперсила, бих добавила, че в същото време си лакирам ноктите, къпя кучето и отговарям на е-мейли :)
А понеже предполагам, че Зори от скромност е пропуснала да каже за себе си, аз да и кажа, че е един изключително дипломатичен човек, от когото се уча ежедневно. Тя подбира безпогрешно подходящите думи за подходящия момент и умее да накара хората да се чувстват специални.

Какво разбираш под „време за себе си“?
З: Като майка на малко дете, времето за себе си тотално беше преосмислено последните години, потъпквано, пренебрегвано и подценявано. После разбрах на първо място, че то е ужасно важно. И сега то за мен е споделянето с приятелки на моменти, на смях, на малки прегрешения (със сладолед или чифт ненужни обувки, а най-често чанта), на 1- 2 часа спорт в седмицата, на времето, в което излизам офлайн за няколко часа или ден, на всичко, което ме вади от графика и тефтера, в който отметките са второто ми аз. Искам някой да ми вземе тефтера, моля! А точно тази пролет бягам от всички отметки при приятелка в чужбина за 3 дни. И смятам да ни стане традиция. 

А. „Време за себе си“?!? Споменах ли, че имам две деца и куче, и работя на две места?.....Моето време е всяка минута, прекарана край морския бряг. Нищо не ме прави по-спокойна от близостта на морето.


Какво е посланието, което би искала да предадеш чрез работата си за Smart Sisters?


З: Искам да предам на жените своето послание от личния ми път на израстване, през който минах аз самата. Това, че жените имат нужда от повече самоувереност като професионалисти; това, че не е нужно да чакат чуждата оценка, за да повярват в силата си; това, че “заслужавам” е  не просто дума, а нещо, в което истински да вярват и за което да работят си струва. Това, че съзидателността  е най-голямата ни сила, че простора за нея е безкраен и че нищо не може да ни пречупи, само ни кара да се засилим от по-далече следващия път ☺ Но може би най-важното е това, че силата ни е в задругата, в подкрепата на женската енергия, в споделянето на трудностите и радостите, в единността. Smart Sisters we are ONE.


А. През повечето време се стремя да бъда една малко по-добра версия на себе си, както в личен, така и в професионален план. Някой предубеден човек би казал, че съм взискателна (и няма да е далеч от истината:)). Факт е, че имам силна потребност от това работата да ми носи лично удовлетворение, да създавам нещо, от което се гордея. Затова и понякога губя твърде много време в изпипване на детайли, но искрено вярвам, че ако всички полагаме малко повече усилия, то животът на всички ни би бил по-красив.


Има ли някоя конкретна жена, на която се възхищаваш?


З: Да, много са. Разбира се, възхищавам се на обществено известните жени, които са постигнали много, а са започнали от нищо. Но и на онези никому неизвестните, които всеки ден работят за спасяването на честта, живота и добруването на невинните, на жертвите и за несправедливостите по всяко кътче на света. Възхищавам се на приятелките ми, които всеки ден израстват осъзнато след всяко преминато препятствие, на майка ми, на бабите ми, на онези мои близки, които тихо, но твърдо са отстоявали правото си, изборите си за по-добро и също така са били зад мен в моите битки. Гордея се с всички тях. И им благодаря, че са мой пример – Христина, Зора, Нелма, Татяна, Яна, Екатерина, Димитрина, Валентина, Мария, Цветанка, Илина, Кристина, Ася, Райна и още, и още. Щастлива съм, че в живота ми постоянно се повяват нови!


А. О, аз ежедневно се възхищавам на жени, често пъти непознати за широката публика. Напоследък изпитвам най-силно възхищение към младите предприемчиви жени в България, които стоят зад иновативни бизнес или социално-значими проекти. Убедена съм, че именно креативността и смелостта на днешните млади жени ще е двигател на растежа на милата ни родина.  



Заповядайте на 10.03 в Cosmos да се запознаете с Ася и Зори, и тяхната марка Smart Sisters.



Повече са събитието ТУК
Публкувано в Life Tasting Blog

Няма коментари:

Публикуване на коментар